טיפול מומלץ לכולסטרול גבוהה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
18/01/2020 | 11:42 | מאת: ירון
שלום, אני בן 42 , גובה 1.77 , משקל 95. עושה כושר (הליכות) 3 פעמיים בשבוע למשך 30 דקות. אוכל בשר בקר פעם בשבוע, ועוף פעמיים. בשאר הזמן אוכל בעיקר אוכל טבעוני/צמחוני. עשיתי בדיקות דם, ולהלן התוצאות. אשמח לדעת, מעבר לכך שאני צריך לרדת במשקל, האם יש המלצות נוספות. תודה רבה.
לקריאה נוספת והעמקה
הי ירון, הפורום נועד לשאלות כלליות . במיקרים של שאלות פרטניות כמו לעבור על בדיקות וקבלת המלצות לתפריט אישי מותאם יש לפנות לדיאטנית לפגישה . יכול לפנות בקופת החולים אליה שיך . בברכה סיגל