100 גרם שיבולת שועל- חישוב כמויות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
14/12/2019 | 18:03 | מאת: אסי
הי אשמח לדעת איך מחשבים 100 גרם שיבולת שועל.. ? כמה כפות מדובר, האם בכוס חד פעמית מלאה?
לקריאה נוספת והעמקה
כן כוס מכילה 100 גר. הבעיה היא שכשאומרים כף זה לא מדויק כף גדושה /שטוחה... המלצתי אם יש לך משקל ביתי קטן במטבח זה הכי מומלץ ומדויק, בברכה סיגל .