הורדת משקל וייעוץ להורת משקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
26/09/2019 | 14:43 | מאת: רבקה
שלום, תודה על הפורום! אני אחרי שתי לידות בשנתיים האחרונות העלתי 10 ק"ג. אני פוחדת להמשיך ככה, מה אפשר לעשות כדי להוריד ולשמר?
לקריאה נוספת והעמקה
הי כדי לרדת במשקל מאוד חשוב להיות בליווי מקצועי . האפשרויות הן ליווי פרטני על ידי דיאטנית או קבוצתי , תלוי למה את יותר מתחברת. במהלך הליווי גם תרדי וגם תשמרי את השגיך. בברכה סיגל