משקל תקין שצריך ליהות לפי גובה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
12/09/2019 | 20:55 | מאת: רונן
שלום מי שבן 30 גובה 1.70 כמה צריך לשקול ? בשביל שזה יהיה משקל תקין בנורמה ?
לקריאה נוספת והעמקה
משקל תקין לגובה שציינת הוא כ-73 ק"ג. זה ניקבע ע"פ מדד הbmi . משקל תקין הוא ערך של 25. בברכה סיגל