חטיפי בריאות נייצ'ר וואלי
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
08/09/2019 | 01:09 | מאת: שיר
היי רציתי לדעת האם חטיפי הבריאות של נייצ'ר ואלי מומלצים( כנישנוש היחיד ביום תחליפי לשוקולדים או עוגיות עם הקפה) לתזונה בריאה ומאוזנת ולשמירה על משקל תקין?
לקריאה נוספת והעמקה
הי שיר, השאלה מומלצים היא שאלה מאוד כללית ותלוי למי , ואיזה חטיפים . חטיפי "בריאות" בכללי אומנם מכילים דגנים כגון שיבולת שועל ואגוזים שזה החלק ה"בריא " יחד עם זאת תכולת הסוכר בחטיפים אלו לרןב גבוהה ויכולה להיות זהה לעוגיות רגילות . בברכה סיגל