איך להרזות?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
10/11/2007 | 18:15 | מאת: אנאיס
שלום מוניקה אני שוקלת 65 ואני בערך 1.70 או אולי פחות אני לא אוכלת הרבה ואני עושה המון כושר גופני פעמיים בשבוע אני רוקדת ושאר ימי השבוע אני מתעמלת אני רוצה לרדת למשקל 55 ואני אוכלת נכון אבל לא מרזה ולא משמינה מה צריך לעשוות? בבקשה תעזרי לי ואם אפשר אז בבקשה תמליצי לי מה לאכול בריא כל יום תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
11/11/2007 | 09:58 | מאת: מוניקה קרן
שלום, אם את שומרת על משקל יציב סימן שאת אוכלת בדיוק כמה שהגוף שלך צריך כדי לשמור על המשקל הנוכחי (בהנחה שהיית פעילה גופנית במשך זמן ממושך ולא רק לאחרונה). באופן עקרוני כדי לרדת במשקל עלייך לאכול פחות ממה שאת אוכלת היום. אני ממליצה לפנות ליעוץ פרטני אצל דיאטנית כדי לבנות תפריט מתאים. בברכה מוניקה קרן
22/06/2008 | 17:11 | מאת: שושששששש
לחברה שלי יש בעיה ואני ממש רוצה לתת לה טיפים על איך להרזות יש לכם רעיונות?
14/10/2008 | 10:27 | מאת: קרין
שלום, מוניקה אין לי משקל עודף כלשהו אבל אני רוצה להרזות לפחות 3 ק"ג. ואני לא יודעת איך לעשות את זה ואני חודשים מנסה ולא מצליחה. את תוכלי לתת לי אולי הצעות איך לעשות את זה? וכמה קלוריות אני צריכה ביום בשביל להרזות? תודה.