האם נמצאה תרופה לפסוריאזיס?

דיון מתוך פורום  פסוריאזיס: תמיכה ומידע אודות המחלה

19/09/2016 | 12:50 | מאת: חגי

שלום ד"ר גלעד, אני סובל מפסוריאזיס מזה מספר שנים, וחבר בפורומים שונים לחולים כמוני. לאחרונה נפוצה שמועה על משחה סינית בשם YIGANERJING, שנמכרת בסכום מגוחך בשלל אתרים. לכאורה, הרכיבים טבעיים בלבד ובטוחים לשימוש, וההמלצות עליה בפורומים רבות. החשש שלי - אף אחד מהאיתנו ההדיוטות לא באמת מבין מהם הרכיבים, כפי שמצהיר עליהם היצרן. האם שמעת על התרופה המדוברת? האם היית ממליצה על שימוש במשחה שכזו, כשמחד יש סיכוי שתתן מזור ומאידך יש בה סיכון לכאורה? תודה, חגי.

לקריאה נוספת והעמקה
19/09/2016 | 19:54 | מאת: טאוב יונה

ניסיון של יותר מ 50 שנה עם מחלת הפסוריאזיס מלמד שאין ניסים ונפלאות ואין תרופות פלא. כל מיני משווקים מנצלים חדשות לבקרים את מצוקת החולים ומוכרים אשליות. פריירים לא מתים רק מתחלפים. משחה ולא משנה איזה אולי במקרה הטוב יכולה להביא להקלה לתקופה מסוימת אבל לא לרפא. הראשון שימצא את התרופה למחרת יהיו אצלו בתור כמה מיליונים של חולים ועד אז תמיד כבדהו וחשדהו.

22/09/2016 | 20:54 | מאת: ד"ר לי-און גלעד

שאלה טובה. אם נמצאה - אז לי לא הודיעו על כך. נתקלתי בשיח בפורום של איגוד חולי הפסוריאזיס בפייסבוק אך אין לי מושג על מה מדובר ומה מכילה המשחה. אין לי היכרות עם החולים המגיבים בפורום ומתארים את המשחה כתרופה האולטימטיבית ולא נתקלתי במטופלים שהתשמשו במשחה. כמובן שמוצר כזה מעורר חששות ובצדק ואני מציע לכולם להיות מאוד זהירים באימוץ טיפולים אנונימיים ולא בדוקים מדעית רק על סמך המלצות אלמוניות בפורומים באינטרנט. כמו שיונה אמר - פרייארים לא מתים... ראה מקרה שמן המפ שיצר באזז מטורף ומטופלים רבים שלי דיווחו שרכשו מרחו והתאכזבו - קשות!!

מנהל פורום פסוריאזיס: תמיכה ומידע אודות המחלה