למה משמשת דיפרוג'נטה ואם אין אותה האם כדאי להשתמש בדיפרוסליק!
דיון מתוך פורום פסוריאזיס: תמיכה ומידע אודות המחלה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
למה משמשת דיפרוג'נטה ואם אין אותה האם כדאי להשתמש בדיפרוסליק או דייבובט?? תודדדדה!
לקריאה נוספת והעמקה
דיפרוגנטה הענה תרופה המכילה סטרואיד ואנטיביוטיקה ומיועת לטפל בנגעים בעור שיש בהם מרכיב זיהומי. דייוובט מיועד לטיפול בפסוריאיס. דיפרוסליק הינה תרופה המכילה סטרואידים , יכול להתאים לטיפול בפסוריאזיס ומכיל גם חומצה סליצילית להורדת וריכוך הקשקש