איך ממשיכים אלה הכל מוכן חוץ מרופא

דיון מתוך פורום  פתרונות ניתוחיים להשמנת יתר

25/10/2012 | 22:38 | מאת: אבי

שלום רב, עברתי את כל הבדיקות לניתוח שרוול פרט לוועדה שנשאר לי לעבור וזה לא כזה בעיה כי הBMI שלי 40.1 הועדה ממש בקרוב . והדבר היחיד שנשאר לי זה לבחור רופא ולהזמין תאריך לניתוח . אני מחפש על רופא נעים ונחמד אבל שיש לו זמינות של תורים לניתוח הרופא האחרון שהייתי אצלו דיבר איתי על המתנה של מספר חודשים לניתוח דבר שאני לא ממש מעוניין בו .... אז איך מוצאים תור מהיר לניתוח ? ? אני כבר ממש מיואש מהדבר לאחר התהליך הארוך והצפייה מה עלי לעשות כייצד לקדם את הדבר?

שלום רב לכל קופת חולים יש רשימה של כירורגים שעובדים איתם. אם הניתוח יעשה בבית חולים ציבורי סביר להניח שיהיו תורים ארוכים ולא תוכל לבחור את המנתח. בבית חולים פרטי התורים אינם ארוכים וניתן לבחור במנתח, כמובן תלוי איזה ביטוח יש לך. בהצלחה ד"ר נסים גרון

27/10/2012 | 15:21 | מאת: אבי

אני חבר קופח מכבי , ומשום מה בשירותי הקופה באינטרנט ובטלפון אני לא מצליח לקבל את הרשימה שאתה מדבר עליה . פנייתי גם לבי"ח אסותא וקיבלתי רשימה של רופאים שמתוכם לטענת אסוותא רק רופא אחד עובד איתם באסותא רמת החייל , להזמין תור לשם זה המון זמן. אתה מכיר אולי עוד מנתח באסותא שעובד עם מכבי ? ד"א אם זה משנה אני מבוטח מגן זהב + סיעודי. תודה רבה על העזרה.

מנהל פורום פתרונות ניתוחיים להשמנת יתר