שאלה

דיון מתוך פורום  פתרונות ניתוחיים להשמנת יתר

19/02/2011 | 13:44 | מאת: לימור

היי ד"ר, אני משוורלת טרייה.התחלתי לאכול רגיל ויחד עם זאת גדלו הכמויות וגם מהירות האכילה. כמובן שלא כמו פעם, אבל בהחלט גדל. שאלתי היא האם השרוול שלי יכול להתרחב כמו פעם ואז לא עשיתי כלום עם הניתוח?

שלום רב לא ברור לי כמה את משורוולת טריה.אחרי הניתוח עד ההחלמה יש קושי ניכר באכילה שמשתפר אחרי מס' חודשים. אחר כך עיש מצב פחות או יותר קבוע. לא ברור אם יש לך הגבלה באכילה וכמה. הייתי ממליץ לך להעזר בדיאטנית כדי לשנות את הרגלי האכילה בתאום עם הניתוח.באופן תאורטי הקיבה יכולה להתרחב, לא ברור כמה אבל בטווח הזמן שאת מדברת עליו. יתכן שהשרוול מראש לא היה צר מספיק. בברכה ד"ר נסים גרון

22/02/2011 | 13:02 | מאת: לימור

בתגובה לתשובתך. אני נותחתי אצלך לפני כחודש. יכולת האכילה שלי גדלה מיום הניתוח עד לעכשיו. אני יכולה לאכול כמות שהיום ניראית לי גדולה למדי למה שמתארים אנשים אחרים לאחר שרוול .כמובן שכמויות האוכל לא משתוות למה שהקיבה שלי הכירה קודם לכן. קבעתי תור לדיאטנית לעוד כשבועיים. בינתיים אני חיה קצת בחשש שכן לא עברתי את הניתוח הזה סתם. כמו כן, אשמח לקבל פירוט למה אתה מתכוון שהקיבה לא היתה צרה מראש. מה זה אומר? הניתוח הוא לא בקנה מידה שווה לכולם. צורת השרוול לא דומה לצורת שרוול אצל אחר? כיצד אתה מנתח את מטופלך? מה עלי לעשות?

מנהל פורום פתרונות ניתוחיים להשמנת יתר