ניתוח שרוול קיבה לצעירה

דיון מתוך פורום  פתרונות ניתוחיים להשמנת יתר

18/01/2011 | 19:53 | מאת: ld

אני בת 19 וחצי (בצבא), גובה 160 משקל 92-95(ה3 קילו האלה תמיד מתנדנדים אצלי). יש לי צליאק ובעיקבות הגילוי המאוחר למחלה(לפני 4 חודשים) התפתח גם אוסטופורוזיס (כן.. מפתיע מאוד לגילי). באמת שכבר ניסיתי כל דיאטה אפשרית אבל כלום לא עוזר, כבר נמאס לי, אני לא רואה יותר שום תקווה לירידה במשקל חוץ מצעדים חיצוניים כמו ניתוח שרוול או טבעת.. לפי מה שהבנתי עדיף את השרוול על שאר הניתוחים להשמנת יתר אבל אני לא יודעת עד כמה אני מתאימה לניתוח עם BMI 35.5 משהו כזה.. אני הבנתי שעם לחץ דם גבוה/ בעיות בפוריות, מקבלים אנשים עם BMI 35 ומעלה לניתוח.. יש לי בעיות בווסת אבל אני לא יודעת אם זה קשור.. איזה בדיקות צריך לעבור לפני הניתוח ומה הסיכוי שיאשרו לי ניתוח כלשהו לגביי ההשמנה שלי כי באמת שאני כבר מיואשת.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום רב לצערי מאשרים את הניתוח מ BMI 40 ומעלה. אני חושש שלא יאשרו לך את הניתוח.מציע לך לנסות לרדת במסגרת קבוצת תמיכה כמו שומרי משקל. בברכה ד"ר נסים גרון

25/01/2011 | 14:11 | מאת: עלמה7

אני נותחתי לפני כחודשיים עם משקל דומה לשלך, תודה לאל, ללא מחלות נלוות,ממליצה לך לבקש מהרופא לעשות בדיקות דם ובדיקות אחרות וכפי שאני הנחתי, עם עודף משקל כזה, תמיד ימצאו משהו...ממליצה לך בחום לנסות לפני שאת מרימה ידיים. בהצלחה.

מנהל פורום פתרונות ניתוחיים להשמנת יתר