הקאות אחרי ניתוחים בריאטריים
דיון מתוך פורום פתרונות ניתוחיים להשמנת יתר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דר' לפני 15 ששנה עשיתי ניתוח טבעת. בנוסף, לפני 9 שנים עשיתי ניתוח שרוול.[מבלי להוציא את הטבעת]. עד לפני שנתיים הכול היה בסדר. בשנתיים האחרונות אני מקיא בלי סוף, אפילו עשרות פעמים ביום. אני נאלץ לקנות המון אוכל ומקיא כ- 90% ממנו. זה בלתי נשלט. עשיתי צילום קיבה ולא נצפתה בעיה כלשהי מבחינת הטבעת. מה אתה מציע לעשות במצב זה? תודה רבה אביב
שלום רב, ראשית הייתי מנסה לשנות את הרגליי האכילה ומשתדל לאכול כל ארוחה לאט מאוד וללעוס היטב את המזון. חשוב להפסיק לאכול כאשר יש תחושה ראשונה של מלאות או שובע. בנוסף הייתי מוציא את כל הנוזל מהטבעת אם עדיין קיים. במידה וזה לא עוזר צריך לשקול להוציא את הטבעת. בברכה, ד"ר גרון