הפתרון הסופי??

דיון מתוך פורום  פתרונות ניתוחיים להשמנת יתר

27/03/2010 | 20:51 | מאת: מתעניינת בניתוח

שלום ד"ר גרון, אני בת 27 שוקלת 112 גובה: 1.64 שנים שאני נלחמת במשקל,מצליחה להוריד אבל מעלה הכל שוב. לפני כשנה וחצי שקלתי 30 ק"ג פחות לאחר דיאטה. אך כפי שאתה רואה מיד העלתי את הכל בחזרה,דבר שמייאש אותי לגמרי. שמעתי על ניתוח שרוול קיבה האם הוא מתאים לי? אני ממש חוששת שגם לאחר הניתוח אעלה במשקל. בנוסף בעלי לא רוצה לשמוע על ניתוח הוא מתנגד מאוד ואין לי את התמיכה הראויה לצעד גדול שכזה. מה דעתך?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום רב וחג שמח, ראשית קראי את תשובתי לאסף. כל ניתוח הוא רק כלי, וניתוח שרוול קיבה הינו כלי רב עוצמה, אבל כדי שיצליח את צריכה ליווי טוב של דיאטנית ועובדת סוציאלית וגם חשוב מאוד תמיכה של בעלך. ממליץ לך לגשת איתו ביחד לפגישת ייעוץ כדי שישמע איתך על הניתוח וכך יבין שאת זקוקה לו למען בריאותך. אסור לך לוותר לעצמך, את צעירה וזה הזמן לשינווי, לפני שמופיעים הסיבוכים של ההשמנה והמחלות הנילוות הפוגעות בבריאות ובאיכות החיים. בברכה דר' נסים גרון

07/04/2010 | 19:45 | מאת: שרה

שלום לך. חפשי בגוגל "מיטת סרג"ם". מיטת עיסוי שבין יתר תכונותיה, גם ממיסה שומנים וצלוליטיס. (ע"י חימום אינפרא-אדום רחוק) כל הטיפולים חינם (צורת שיווק) ונמצא ב-4 מרכזים בארץ: חיפה, רעננה, רשל"ץ ור"ג. בהצלחה.

מנהל פורום פתרונות ניתוחיים להשמנת יתר