ילד נבון עם בעיה של היפו סנסטיב

דיון מתוך פורום  קשב, ריכוז ויכולות למידה

15/09/2007 | 10:58 | מאת: ר.א

בני בן ה-6 אובחן כהיפו סנסטיב ע"י נירולוג. מצבו הולך ומדרדר מאז העליה לכיתה א הילד מבודד מהחברה, המורה מעירה לו כל הזמן, אינו מוכן להיכנס לכיתה, בוכה, מציק המון לחברים, נוטה להתחבר לילדים גדולים ממנו בהרבה, לא מפסיק לדבר. הילד מטופל אצל פסיכולוג מאחר שיש פער עצום בין הרמה השכלית להתנהגותו הילדותית, מטופל בריפוי בעיסוק, הידרותרפיה . אני משתדלת לעשות הכול בשבילו שום דבר לא עוזר. אני יושבת ובוכה איתו. חשבתי להתפטר מהעבודה ולהוציא אותו ממסגרת בית הספר כדי שאוכל לתת את כולי בשבילו. כשמענישים אותו אין הוא מבין על מה ולמה. ערכנו איבחונים בהתפתחות הילד , נאמר לי שהרמה השכלית שלו גבוה יחסית לילד בגילו במערך המשפחתי יש יום ביומו מתחים ומריבות בבית כך שלאן שהילד מגיע הוא נופל ואינו מובן לנו ולסביבתו. אנא עצה לגביו ( אעשה את הכל כדי לעזור לו) בתודה מראש ר.א

לקריאה נוספת והעמקה

שלום רב ושנה טובה, לעניות דעתי יש סתירה פנימית במידע שכתבתב. ממליץ לך לפנות לרופא ילדים מוחה בתחום התפתחות הילד, על מנת שייבחן את התמונה המלאה.

17/09/2007 | 01:22 | מאת: רלי

שלום ר.א. סליחה שאני מתערבת, אך הסיום של מכתבך הקפיץ אותי ! ..."במערך המשפחתי יש יום ביומו מתחים ומריבות בבית כך שלאן שהילד מגיע הוא נופל ואינו מובן לנו ולסביבתו." ובכן, אם ברצונך להציל את הילד, כדאי שכל "המערך המשפחתי" ילך לטיפול ובהקדם!!! את כותבת: "אני משתדלת לעשות הכול בשבילו שום דבר לא עוזר. אני יושבת ובוכה איתו. חשבתי להתפטר מהעבודה ולהוציא אותו ממסגרת בית הספר כדי שאוכל לתת את כולי בשבילו." בכי לא יעזור פה ! אל תתפטרי ואל תחפשי "תשומי" !!! השינוי בהתנהגותכם במערך המשפחתי הוא המפתח להבראתו. אם באמת את רוצה לעשות הכול בשבילו, תני לו סביבה בטוחה, שקטה, תומכת, מעריכה, מעודדת,מסבירה, מכוונת, משתפת, אוהבת !!! כלומר - בריאה!!! התנהגותו היא זעקה על ה"עוול המשפחתי" שנעשה לו !!! אין "ילד רע", יש ילד שרע לו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! בכבוד רב - רלי / פסיכולגית במערכת החינוך .

מנהל פורום קשב, ריכוז ויכולות למידה