עזרה
דיון מתוך פורום נוירולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני אחרי פגיעה בראש לאחר נפילה מגובה. בבדיקות ראשונות וצילומים בבה"ח היה הכול תקין . אבל אחרי הפגיעה בחודשים ספורים התחלתי להתלונן על כאב ראש עצבנות חוסר שינה חלומות על האירוע . ולאחרונה מרגיש חוסר ריכוז וקשב. ועוד אם אני קורא בספר קשה לי להתרכז ולהמשיך מורוב כאב הראש. מתי אולי יש לי פחות כאבי ראש כשאני מדבר עם אנשים או מסתכל על טלויזיה ... מבקש הסבר .כיוון . תרופות .טיפול . ומאוד מודה לכבודך על כול עזרה.
שלום רב יש תסמונת פוסטטראומטית שכוללת את כל התלונות . כולל ירידה בריכוז וקשב. צריך לגשת לבדיקה נוירולוגית , לעבור איבחון נוירולוגי ונוירופסיכולוגי , הדמיה מוחית וSPECT ובהמשך גם מבחני CPT מכיוון שלפעמים מטפלים בבעיה המנטלית עם ריטלין . כל טוב