כאבי בטן ………………………..
דיון מתוך פורום מעי רגיש
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
סובלת כבר שנתיים מכאבי בטן התחילו משלשולים ואז השלשולים נרגעו ונשארו כאבי בטן כרוניים עשיתי בדיקות דם צואה קלופרוטקטין סיטי בטן קולנסקופיה גסטרוסקופיה בדיקת הליקובקטור הכל תקין לא נמצא סיבה לכאבים .ניסיתי תרופות כמו קולפרמין קולוטאל נוטנסיל אנזימי עיכול פרוביוטיקה שום דבר לא עזר.ניסיתי להוריד המון דברים מהתפריט גם לא היה שינוי כרגע אני בהריון והמצב החמיר הכאבי בטן 24/7 מחמירים אחרי כל אוכל לא משנה איזה וגם כואב בלי אוכל מה ניתן לעשות ? האם יתכן שהכאב הוא פשוט כאב עצבי שקרה אחרי זיהום במעי כנראה ? אשמח לעזרה כי אני מיואשת כבר
במעי רגיש ניתן לטפל בהדרכת דיאטנית ייעודית לגסטרו. נסי. אם לא יסייע בררי עם הגניקולוג שלך האם את רשאית לקחת תרופות נוגדות דיכאון כמו אלטרולט
דיברתי עם דיאטנית הורדתי המון דברים לא היה שינוי גם שלא אוכלת הבטן תמיד כואבת