כאבי בטן עליונה מימין מה הסיבה

דיון מתוך פורום  מעי רגיש

21/02/2023 | 17:34 | מאת: ראובן הכהן

יש לי כאבי ואי נוחות לעיתי בחילות. בus, כבד הסננה שומנית כבר שנים. אני בן 60 רזה. שטמר על עקרונות תזונה. תפקודי כבד בסדר עולים ומתאזנים רב הזמן. בus, האחרון גילו לי, " במיטת כיס המרה, אזור היפואיקואי 1.3 סמ. " יתכן שזה עקב ההסננה השומנית אבל הרקמה בריאה. האם זו יכולה להיות סיבה לכאבים? אולי זה סרטן למשל, אימי נפטרה מסרטן דרכי המרה, זה גנטי? האם יש קשר בין הביחילות לממצא או שאפשר להתעלם מהממצא. תודה

אתה מעלה שאלות חשובות. קבע תור ל MRI של דרכי מרה ותור להתייעצות עם רופא גסטרו שעוסק בדרכי מרה. יש בכל בית חולים מרפאה שכזאת.

23/02/2023 | 13:47 | מאת: ראובן כהן

שלול דוקטור, האם הסיסה שאתה מציע mri, זה בגלל שאימי נפטרה מסרטן דרכי מרה? או שבכל מצב של ממצא גזה צריך mri? רופא משפחה קרא את תוצאות ההדמיה , היה כתוב אין כלממצא חדש בus, אבל הממצא החדש, זה לא היה באף הדמיה us קודמת!! ובכל זטת כתבו לא השתנה דבר. , הus בתחילת 2021 האחרון. מדוע נכתב, שאין שום ממצא חדש, שזה טעןת, בנוסף, בכלל לא נותנים mri במצב הזה. בנוסף אציין, שב5.22, היתה אבן בכליה ויצאה עשיתי c.t. בפרוטוקול כליות, אמורים לראןת דבר כזה בכבד? או שבכל זאת חייבים mri? יש בקע היטאלי זעיר למעלה באזור הקיבה. זה קשור לממצא בus,או שאין קשר. אני מבין קודם לדעתך נדרשת הדמיה, אני שואל שוב זה בגלל בממצא או בגלל שיש גנטיקה של סרטן דרכי מרה?

מנהל פורום מעי רגיש