לד"ר קריסי
דיון מתוך פורום ניתוחים פלסטיים ואסתטיים של הפות, הלדן ורצפת האגן
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי, אני בחורה צעירה, ואני סובלת מריח-רע בפות. זה מעולם לא היה לי, ואני מקפידה על הגיינה כמו שצריך. למה זה קורה?מה אפשר לעשות? חשוב לציין,שעם זה בא גם ריח חריף בשתן. אבל זו לא דלקת מכיוון שלא שורף או כואב לי. איזו תרופה בלי מרשם תוכל להמליץ לי?
לרוב אלה חידקים של הנרתיק - בקטריאל וגינוזיס והתרופה נירות דלצין וגינליות לבדיקה - הגיעי למרפאה דר קריסי
ריח לא נעים בנרתיק נגרם עקב זיהום חיידקי = מצב של חוסר איזון בין החיידקים ה"רעים" לחיידקים ה"טובים" המגנים על הנרתיק מפני זיהומים. טבליות ויטמין C וגינאליות בשם נורמפלור מיועדות לפתור בעיה זו בדיוק. באתר www.normaflor.co.il תוכלי למצוא מידע רב נוסף