לאחר ניתוח לביןפלסטי
דיון מתוך פורום ניתוחים פלסטיים ואסתטיים של הפות, הלדן ורצפת האגן
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני שישה ימים אחרי ניתוח לביופלסטי והצרת פתח נרתיק. הייתה לי מנוחה מלאה של 4 ימים בהם הכאבים היו ממש סבילים ולא נוראיים. מיום חמישי חזרתי לשגרה, מאתמול הרגשתי כאב עז שגובל ממני לזוז כמעט. מאיזור התפרים ליד פתח הנרתיק. האם זה תקין? לא מדובר על זיהום או תפר שנפתח?
לקריאה נוספת והעמקה
הי, אשמח להתיעץ אני לאחר ניתוח רוצה לשמוע על תהליך ההחלמה