טיפול בFEMILIFT לעומת ניתוח
דיון מתוך פורום ניתוחים פלסטיים ואסתטיים של הפות, הלדן ורצפת האגן
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם טיפול בFEMILIFT או ב MONA LISA יעיל להצרת נרתיק כמו ניתוח?
לקריאה נוספת והעמקה
לא דומה. בניתוח מתקנים אנטומיה שנפגעה כמו קרעים של רקמות ושרירים בפתח ובפנים. עם המונה ליזה אנחנו ממצקים ומחדשים את הרקמה . כלומאר אם הרקמה תקינה ורק רפויה או אטרופית הטיפול בלייסר יכול לעזור . אם פגם אנטומי צריך ניתוח. לעיתים צריך גם וגם תלוי בבעיה. הסתכלי באתר שלי drkrissi.com