התקשות תת עורית חתך חיץ
דיון מתוך פורום ניתוחים פלסטיים ואסתטיים של הפות, הלדן ורצפת האגן
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, אני כשלושה וחצי שבועות ןאחר לעדה טבעית בא בוצע חתך חיץ בתפרחם בודדים. מספר דברים שמציקים לי: 1. תחושת יובש והידבקות שפתי הנרתיק 2. באזור חתך החיץ החיצוני (לא בפנים הנרתיק) ישנה התקשות ומעין גולה מתחת לעור. אשמח לייעוצך מה זה יכול להיות ואם וכיצד ניתן לטפל תודה
לקריאה נוספת והעמקה
קצת מוקדם לדעת איך יחלים, אני מטפל הרבה מאד בניזקי צלקות בפרינאום ובנרתיק אך אם אין עיוות קשה בשלב כה מוקדם עדיף להמתין לדעתי עד שהרקמה מחלימה ואז לראות מה לעשות