פסיליום לתסמונת מעי רגיז

דיון מתוך פורום  תזונה טבעית

17/02/2023 | 11:44 | מאת: שירה

שלום לפי כל הבדיקות כנראה סובלת ממעי רגיז הכל תקין וגם לתזונה אמרו לא לעשות שינויים דרסטיים , עכשיו לבעיה נתנו נורמלקס הגביר את כאבי הבטן , לקסין פורטה עשה המון שלשולים , נתנו קולטאל התחיל לעבוד טוב אבל הבעיה שפתאום אחריי שבוע 10 ימים התחיל להוציא פצעים לא יפים שהיה מתרופה אחרת וכבר השתפר ועם התרופה הזאת שוב אז מפסיקה. עכשיו הולכת לנסות טבעי פסיליום אבל לאט שלא ייעשה שלשול בטעות , תוך כמה זמן משלוקחים ההשפעה ואיך זה עוד על מעי רגיש עוזר גם להתכווצויות וכאבי בטן שגם תופעות של המעי הרגיש ןמה דעתך יש איזה מזונות בתור התחלה שממש צריך להמנע המוזר כי חשבו בעיה אחרת דווקא משום מה לחם רגיל עושה לי טוב יותר מלחם מלא עשיתי ניסוי לחםצרגיל עשה סביר וברגע שחזרתי לנסות ללחם מלא שוב קצת חוסר עיכול , האם עגבניות כי הגסטרולוגית שאפשר לנסות מעט, תודה והאם התסמונת יכולה להגיע מכדורים פתאום יום אחד הגיעה ללא שום בעיות שהיו.

18/02/2023 | 23:03 | מאת: אביבה די וורולי

מעי רגיז היא הגדרה מאד כללית, אצל כל בן אדם מתבטא בצורה שונה. פסיליום יכול לעזור, בתור תרומה של סיבים - אבל כמו שאת אומרת, להתחיל עם כמויות מאד קטנות, ועם המון המון שתיה. מבחינת תזונה וצמחי מרפא - מאד ממליצה על טיפול אצל איש מקצוע. הרבה פעמים קיים גם רקע רגשי...

19/02/2023 | 07:43 | מאת: שירה

לגביי שתיה גם ככה שותה הרבה בגלל בעיה אחרת. ואין בעיה רגשית התחיל ביום בהיר מנסים כל מיני לאחרונה יש בעיה עם כדורים וגם ככה לוקחת לבעיה אחרת ודווקא אצלי חשבו שיותר מדי סיבים זאת הבעיה אבל אין בביקורים גם אצל גסטרולוגית וגם אצל דיאטנית , ובקשר לפסיליום פעם ביום לוקחים ולא יכול לירידה במשקל כי ראיתי שיש כאלה שלוקחים ולא זאת המטרה וזה אמור שמערבים שממיסים לגמריי כמו נורמלקס כי נשארו טיפה לא מומסות אבל בלעתי הכל.

מנהל פורום תזונה טבעית