שתיה של בירה לבנה
דיון מתוך פורום תזונה טבעית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום האם שתיה של בירה לבנה מורידה את הכולסטרול הרע ומעלה את הכולסטרול הטוב? והאם גם לבירה שחורה יש את אותם יתרונות? כמה רצוי לשתות ליום מבלי לגרום לנזק? תודה שרי
לקריאה נוספת והעמקה
שרי שלום, ממחקר שנערך בסין על אלפי אנשים במשך שש שנים עלה כי שתיית בירה לבנה בכמות של כוס ליום אכן הראתה מדדים של עליה בכולסטרול הטוב. ממחקר שנערך בארצות הברית במשך 12 שנים בקרב אוכלוסיית הנשים,עלה כי צריכת בקבוק בירה ליום הפחיתה ב 61% את בסיכוי להשמנה ובכ 30% את הסיכוי ללקות במחלות לב.כמו כן מכילה צורן המחזק את העצם ומונע אוסטאופורוזיס. ומפחיתה את הסיכוי לסוכרת. בברכת שנה טובה אביטל