זקוקים לעזרה דחופה

דיון מתוך פורום  שיקום לנפגעי נפש - ייעוץ ותמיכה

06/05/2012 | 13:28 | מאת: רינת

שלום, מדובר באח שלי בחור בן 21 שבכל השנים האחרונות הוא משוטט ברחובות מאחר ולא נמצאה עבורו שום מסגרת מתאימה. מגיל 14 בערך הוא לא מצא את עצמו בבית ספר הרגיל וגם לא בכיתה קטנה. מאז הציעו לנו כל מיני מקומות שמאכלסים בעלי מומים ופיגור שכלי כשהוא לא סובל ממשהו כזה כלל. המצב שלו רק מחמיר מיום ליום ואני חוששת שזה עלול להיגמר בסוף טראגי. הוא מתוסכל, מקלל כל הזמן, מסתובב בחברה רעה ומדוכא. אין לו הפרעה נפשית שצורכת כדורים(לפני חודש היינו איתו אצל פסיכיאטר) אין לו פיגור שכלי. איך אפשר לעזור לו דחוף?? המצב בבית חמור ודחוף. עניין של חיים או מוות.

לקריאה נוספת והעמקה
07/05/2012 | 11:52 | מאת: מיכל יהודה

רינת שלום, אין לי מספיק מידע אבל , נשמע שאחיך זקוק לתמיכה מקצועית. ניתן להיעזר בשירותים לייעוץ נפשי שניתנים או במרפאות לבריאות הנפש, או בשירותים פרטיים, ישנה אפשרות לטיפול פסיכולוגי בהשתתפות הקופות חולים, מה שמוזיל את העלויות. אני מניחה שטיפול מעמיק כזה יוכל לסייע בהכוונה לאחיך. בהצלחה.

רינת שלום, נשמע לי שאחיך זקוק לאבחון מקיף בכל התחומים בכשי לאתר את השרש של הקשיים ולהמליץ על מסגרת מתאימה. מרכז אבחון "בראשית" מקבל הפניות מהוועדה הבין משרדית (משרד הבריאות והרווחה) בדיוק במקרים אלו שנופלים בין הכסאות כי אין להם אבחנה ברורה. האבחון אורך חצי שנה במסגרת פנימייתית ובסופו ניתן דו"ח והמלצה להמשך טיפול. תוכלי למצוא פרטים של מרכז האבחון באינטרנט. בהצלחה נהורה

מנהלי פורום שיקום לנפגעי נפש - ייעוץ ותמיכה