בבקשה דחוף
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב יש לי בן בן חודשיים המרפס שלו סגור הרופא שבדק אותו אמר שהוא צריך ניתוח בהרדמה כללית יש לנו תאריך בעוד חודש. הראש גודל ויש מקום למוח בכל זאת ניתוח אני מאוד מודעגת אין לי שקט אני כל הזמן חושבת איך ילד כל כך קטן יהיה בניטוח שזה גולגולת והרדמה כללית בכלל .בבקשה השאלה כמה זה מסוכן הניתוח והרדמה לתינוק ועיא צריך בכלל בבקשה תאנו לי תודה
לאלה ערב טוב ניתן לראות את בנך,לבדקו ולייעץ כחוות דעת שנייה. בברכה דר אוריאל ולד,נוירוכירורג-0542-29-10-46
ד"ר ולד אוריאל