חולשה ברגלים וחוסר יציבות
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בן 46 סכרתי בדיקות דם תקינות מאוזן לפני מספר ימים החל הפרעה במעבר מישיבה לעמידה וגם בהליכה הרגלים קופצות מידי פעם ויש קושי ביציבות האם הדבר מעיד על פגיעה במוח ידים מנורמלות חום בכפות הרגלים אמור לבצע EMG רגלים וידים השבוע מבקש עזרה בדרך לאבחנה ומה עלי לעשות עוד
לקריאה נוספת והעמקה
לאלי בקר טוב 1.אין כל קשר למח. 2.נדרשת בדיקה וייעוץ עי נוירולוג מומחה כדי להגיע לאבחנה נכונה. 3.הבדיקות שאתה עומד לבצע רצויות אולם אינן מהוות תחליף לבדיקה נוירולוגית כנ"ל בברכה
עדיף לבקש mri ולא לסמוך על המזל.
ד"ר ולד אוריאל