גליוזיס
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי חבלת ראש קשה לפני שנתיים ומומחה קבע שיתכן שבעתיד אסבול מגליוזיס מה הכוונה?
לרוני שלום לשאלתך :גליוזיס הוא מצב של ריבוי תאי גליה=GLIA במח. בלשון עממית מעין הצטלקות ברקמה מוחית. ללא ששאלת:אינני ממליץ להטריד שלוותך בספקולציות בלתי ישימות למצבך. בברכה
טעיתי,הוא כותב בחוות דעתו:בדימות MRI נראתה ציסטה כביטוי לנזק מוח חסר רקמה עם אזור מצחי שסבל מאספקת דם לקוייה והפך לאוטם ונוצרה צלקת גליוזיס במקום.יש לציין שלאחרונה יש לי תחושות בהליכה של חוסר איזון ,המותן מציקה לי.אני לא משלה את עצמי ויודע שיכולות להופיע בעיות במוטוריקה אפילו פרקינסון.השאלה היא כך: בקופת חולים אין נוירוכירורג שיכול לכוון אותי עם ההשלכות הללו.לאיזו מרפאה עליי לפנות בבית חולים ? הייתי אצל אורתופד וזה הפנה אותי למיפוי עצמות .אני לא בטוח שכדאי למהר עם מיפוי.מה דעתך ?