לידה לאחר ניתוח פריצת דיסק
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, עברתי ניתוח גב בגלל פריצת דיסק חמורה (+ציסטה) בחוליות L-4-5, ואני אמורה ללדת כ-10 חודשים לאחר הניתוח (לידה שלישית- שתי לידות קודמות היו "רגילות") האם יש חשש שלחץ הלידה יפגע? יגרום לתזוזה? האם ישנה המלצה במקרה כזה לניתוח קיסרי? תודה רבה מראש- אמא
לקריאה נוספת והעמקה
בקר טוב 1.לא ציינת בפנייתך מה הרגשתך עתה מבחינת הגב ו-או קרינת כאב לרגליים בעת ההריון,לאחרונה בעיקר. 2.כמו כן רצוי לדעת מה מצבך כנ"ל במהלך ההריון בהשוואה למצבך מייד לאחר הנתוח. 3.אין המלצה אוטומטית ולא כמעט אוטומטית ללידה קיסרית אלא אם כן היו או יש בעיות עמ"ש מתני פעילות לאחרונה בברכה
ד"ר ולד אוריאל