כאבים
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 55,לפני כמה ימים היה לי כאב ראש ,הרגשתי את הכאב גם בשנת הלילה.בנוסף הרגשתי כמה ימים חולשה בעורף .כשאני מזיזה את הראש לצדדים אני שומעת "קנקים" בעורף.כאב הראש הופיע בעבר מספר פעמים.החולשה בעורף מצב חדש.יש לציין שאני מאובחנת עם טרומבוציטוזיס (לא מזמן)ללא נטילת תרופה.
לגלי שלום. 1.כאבי ראש בנוכחות טרומבוציטוזיס מצדיקים התייעצות עם נוירולוג בעניין טפול קבוע באספירין במינון נמוך(CARTIA -במינון 100 מג ליממה או מיקרופירין במינון דומה).טפול זה עשוי לשפר זרימת דם מוחית בכלי דם קטנים בהם הטרומבוציטוזיס גורמת לזרימה מואטת. 2.נושא ה"קנקים" איננו מדאיג ואיננו טעון טפול. 3.ה"חולשה בעורף"-לא הבינותי למה כוונתך בתאור "חולשה".