נאירומה
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בני בן 9.5 שנים, עבר לפני שלוש שנים ניתוח בקרסול בשל chronic o.m וכעת סובל מכאבים חזקים מאוד באזור הצלקת. במקום מרגישים גוש קטן, ובצילום u.s רקמות עדינות נקבע כי כנראה מדובר בנאירומה ועליו לעבור בדיקת MRI. שאלתי היא האם יש מקום להתערבות כירורגית במקרה כזה? ואם כן איזו? אשמח לדעת גם היכן ניתן לטפל בבעיה, למי לפנות?! תודה מראש, עפרה
לעפרה בקר טוב לכשתהיה בידכם בדיקת MRI יהיה צורך לבדוק את בנך ולעיין בהדמייה:לנוכח נתונים אלה יהיה ניתן לקבוע צורך או העדר צורך בנתוח הנאורומה. כאשר ישים תוכלי ליצור קשר-0542-29-10-46 . לפי שעה, חג שמח .
ד"ר ולד אוריאל