ת.ד 394 גבעתיים
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לך דר מזה חודשים אני סובלת מכאבי ראש במיקרה מדדתי לחץ דם 147-100 ודופק106 בלוטת האיפופיזה הצד השמאלי מתפקד יתר אני מטופלת באלטרוקסין משנת 1990 מס רופאיים אבחנות שונות אחד מינון 100יוא200-ב-ג-ד-ה- ו200 שבת100 לאחר מיכן הדופק עלה לחץ דם מהר רופאה שני הוריד ל50 היה בחודש יולי באוגוסט כרגע 100 אלטרוקסין מ13-6-2010 T4-16.44 T3 -4.86 TSH0.12ב26-8-2010 TSH 19.84 ET4 10.9 THYROId peroxi dase ab669.0 קשה לי עם המצד אני חייה ליד החיים נשירת שיער אין לי תאבון אלרגיה IGE IMMUNOGLOBULIN E 44 מבקשת עזרה תודה מירב קשה לי להתמודד
למרב בקר טוב הבעיות הרפואיות המוצגות בפהייתך שייכות לתחום ההתמחות האנדוקרינית:אנא פני בהתאם