ממצא מנינגיומה
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, תוצאות הבדיקה MRI ניצפה תהליך אינטראדורלי אקסטראמידולרי אחורי בעל בסיס רחב דוראלי בגודל 15*9*6 מ"מ בגובה D4, התהליך בעל אות נמוך בשיקלול T2, לאחר הזרקת גדוליניום התהליך עובר האדרה לא הומוגנית עם מרכז יחסית פחות מאודר ניצפת האדרה זוראלית זנבית בחלקו התחתון. התהליך גורם ללחץ ניכר על חוט השידרה מאחור ולהידקקות מקומית שלו, ללא אות חריג בחוט. - האם אני צריכה לעבור ניתוח? יש לי תור לרופא בשבוע הבא האם אתה יכול לייעץ לי למי לפנות ומה עושים במצב כזה אני יודעת שזה מנינגיומה שפירה ואני רוצה עוד חוות דעת. תודה מראש
בקר טוב עפ"י תאור הממצא -תצטרכי לעבור ניתוח.הצורך בנתוח הוא בהקדם עקב לחץ המנינגיומה על חוט השדרה המסכן את תפקודו. אם מעוניינת תוכלי לקבל ייעוץ,בדיקה וחוות דעת ,השבוע. ד"ר אוריאל ולד,נוירוכירורג 0542-29-10-46