פציעת ראש
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כשלושה שבועות יצאתי למועדון ונפלה לי על הראש פלטה של שולחן מהקומה השנייה. נלקחתי למיון ושם שמו לי שלושה מהדקים, ללא בדיקות של נוירולוג או צילום ct.לאחר ארבעה ימים מצב כאבי הראש שלי החמיר ורופא המשפחה הפנה אותי למיון. במיון בדקו אותי רופא עיניים, נוירולוגית וכן עשו לי צילום לעמוד השידרה ולצוואר וכל הבדיקות נמצאו תקינות. לאחר כשבוע, כאשר הכאבים לא פחתו בעוצמתם הופניתית ע"י רופא המשפחה לצילום ct שקבע כי הכל תקין. אתמול בערב, פקדו אותי כאבים חזקים בראש עד כדי חוסר יכולת לתפקד.הופניתי לנוירולוג, אך אני מלא חששות מפני שהכאבים לא עוברים ואף מחמירים. חובה לציין כי לא אובחנתי כסובל מזעזוע מוח וכי אני נוטל אופטלגין,אטופן ואלטרול. האם יש לי סיבה לחשש? מהו הצפי לסיומם של כאבי והאם יש מקום לדאגה? אודה לתשובה, שחר
לשחר בקר טוב ניתן לבדוק אותך ו-לעיין בכל הבדיקות והצלומים עיון נוסף- שמא הוחמץ ממצא,או שבדיקתך תכווין לבירור מאבחן משלים. דר א. ולד,נוירוכירורג. 0542-29-10-46