זרם בקרסול
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דוקטור שוב שלום! תודה על התשובה. אני מרגישה זרם ברגל צד ימין של הגוף. בדיוק בצד ימין יש לי גם כאב צוואר-כנראה הבלט.במכתב MRIכתוב שבלט דיסק הוא אחורי אמצאי ויותר שמאלי עם לחץ על קדמת שמאל השק התקאלי.פורמינות שמורות ובלט C5-C6 אין לחץ ישיר על החוט עצמו.וכתוב רושם של מגע רופף בקידמת שמאל החוט? מנתח עמוד השדרה אמר לי לא לכירורגיה? היתי אצלו ב01.08.2010 כאשר היתי היו רק עקצוצים וזרמים.שאמר לי שזה כאבים טרנזיטוריים.ועכשיו יש לי זרם בזמן בליעה. מה אלי לעשות?EMG של ידיים ורגליים עשיתי בחודש 04/2008 בלי מחטים-אמרו שהכל תקין.
לקריאה נוספת והעמקה
ד"ר ולד אוריאל