הזעה בחצי פנים
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
זה למעלה מחודש בעלי מזיע בחצי של הפנים - צד ימין , ממש מטפטף. הוא עבר CT ובדיקות נוספות שיצאו תקינות לפני כשבוע אובחן אצלו דלקת ריאות והא מטופל באנטיביוטיקה וההזעה בחצי הפנים עדיין ממשיכה אשמח לקבל חוות דעת
לקריאה נוספת והעמקה
לאתי בקר טוב אין כל קשר בין דלקת הריאות ו-או הטפול בה לבין הזעה במחצית הפנים הימנית,הטעונה בירור מאבחן. בירור זה מתבצע בסיוע יועץ נוירולוג בברכה
אהלן . אשמח לדבר איתך ועם בעלך בנושא כי עברתי הרבה בענין שלי . גם אני מזיע רק שאצלי זה בצד שמאל וממש כמו שתארת . אשמח אם נחליף מידע ואולי נמצא מכנה משותף שיעזור . אריה 0542244339
ד"ר ולד אוריאל