מיגרנה
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 51 מגיל 19 אני סובלת ממיגרנה. בעבר (אולי לפני 10 שנים) עשיתי CT והכל היה בסידר. בכמה שנים אחרונות גיליתי בעורף ג'ולה אך הרופא אמרה שזה שום דבר ולא יחסתי לזה חשיבות רבה. בזמן האחרון כאבי ראש התחילו להיות כמעט כל יום וגם כאבים בעורף.(קודם הכאב היה רק בראש). אני לוקחת ריזלת וזה עוזר לי,אבל אני לוקחת המון ריזלט ועכשיו כמעט כל יום. האם זה מסוכן? האם יש אפשרות שיש לי גידול? איזה בדיקות אני צריכה לבצע? לאיזה רופא ליפנות? אודה לך מאוד על התשובות כי אני מאוד מודאגת. תודה.
לטניה ערב טוב כל הקשור למיגרינה,לקיחת ריזלט או תכשיר אחר,מינונים-שייך להתמחות נוירולוגית-אנא פני בהתאם. אשר לגוש,"ג'ולה"-יש לראות,למשש ולהחליט על צורך או העדר צורך בהדמייה. בברכה