האים יתכן....?
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לך שוב דר בעיקבות כאביי הראש החזקים והמלצתך לאישפוז רציתי לישאול אותך ץץ האים יתכן שאני לוקח עשר שנים נורבקס ללחץ דם שזה כדור ששיך נאמר לי לחוסמי סידן שהוא יצר אצ הכאב ואים אפסיק אותו ואקח כדור ללחץ דם לא מימשפחת החוסמי סידן זו הבעיה .. ואים לא עולה לך משהוא אחר בראש.. אפילו שאני מיסתרק מבריש את השער ההברשה כואבת לי כאילו הראש כמו אחרי שהוא נישרף בשמש רגישות גבוהה למגע מה זה יכול להיות איזה מחלה פנימית? אשמח לתשובתך..
לאופיר שלום אינני מומחה לטפול ביתר לחץ דם ולכן לא אתייחס לשאלה שהצגת. אין לי מה להוסיף מעבר להמלצתי הברורה בתשובתי האחרונה לפניותיך. בברכה