שימוש בקנביס
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. לפני 4 חודשים עברתי להסרת גידול בראשי וכעת אני נמצא במעקב. אני לוקח כדורים שקוראים להם אפנוטין 100 מ"ג וכתוב שאין לשתות אלכוהול בזמן שלוקחים אותם. האם יש איזושהיא בעיה לעשן קנביס? לא היו שום תופעות מיוחדות מאז הניתוח ואני נמצא במעקב נוירולוגי ונוירוכירורגי (אך לא נעים לי לשאול את הרופאים). אני שואל כי ידוע לי על אפקט נגד סרטני של הקנביס, והגידול שהוציאו לי היה אגרסיבי יותר משפיר.
ליונתן גם פורום זה מנוהל עי רופאים! מה האבחנה ההיסטולוגית של הגידול שנכרת? האם בוצעה הדמיית MRI לאחר הנתוח ? האם על פיה הגידול נכרת בשלמותו? בחלקו? האם בדקת עם הצוות המנתח לכמה זמן עליך להמשיך ולקחת אפנוטין לאחר הנתוח? אם לאו-כדאי שתעשה זאת כבר.