תוצאות בדיקת דופלר לכאבי הראש החזקים
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לך בבדיקת הדופלר לכאביי הראש לא ניצא שום מיצא בעייתי מה עושים? קיבלתי כדור נגד כאביפ אים קופאין דקסמול אים משהוא זה מקל גם העייניים כואבות לי ויש לי סחרחורת ליפעמים איזה עוד בדיקה אני יכול לעשות כדיי לדעת למה כואב לי כך כבר חודש וחצי? אישפוז בבית חולים יעיל יאפשר גיולויי הבעיה ? מה אים צילום שרואה מה קורה במקום הכאב דלקת סתימה סרטן אלוהים יודע מה..
לאופיר בקר טוב כאבי ראש שסיבתם לא אותרה-לא אובחנה ניתנים להשלמת בירור כדלהלן: 1.מרפאת כאבי ראש ייעודית 2.אשפוז נוירולוגי. בברכה
ד"ר ולד אוריאל