תודה על תשובתך ושאלה
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אחי עבר את החדרת השנט לפני5 ימים. מאז כשהו מתעורר הוא משתולל נורא מושך את הצנרות ומוריד מעליו הכל. מסיבה זאת נאלצים לקשור אותו והוא מקבל טיפול הרגעה. שאלתי האם זה אומר שהחדרת השנט עזר וזה נקרא שהוא חוזר להכרה?האם יש הסבר להשתוללות שלו? תודה מראש
ליפה שלום ללא בדיקתו ,ללא ידע מה היה מצבו הנוירולוגי המדוייק טרם התקנת הדלף וללא עיון בהדמייה טרם התקנת הדלף ובהדמייה שלאחריה- לא ניתן לענות לשאלתך. מאד מומלץ על כן להפנות שאלותיך עתה לצוות המנתח-המטפל. בברכה
ד"ר ולד אוריאל