התעטשות לאחר ניתוח היפופיזה
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, יומיים לאחר ניתוח היפופיזה התעטשתי. בעת הניתוח השתילו לי רקמת שומן מהבטן. היתכן כי בעקבות ההתעטשות רקמת השומן זזה?/נפלה? חשוב לציין כי לאחר ההתעטשות היתה לי נזילה מאסיבית של דבק ביולוגי עם מעט דם. הנזילה הפכה לדליפה "נורמאלית" לאחר מס' דקות. היום שבוע לאחר הניתוח כמעט ואין נזילה,הורדתי היום תפרים וברוך השם אני מרגיש טוב. למרות הכל אני מעט חושש ועל אני פונה בפורום - האם אני יכול להיות רגוע בעניין ההתעטשות? בברכה, איציק
לקריאה נוספת והעמקה
לאיציק בקר טוב כל הנוגע להתנהלות מיידית לאחר אשפוז ניתוחי צריכה לטובתך להתנהל בינך לבין המנתח.
ד"ר ולד אוריאל