צפון
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לך ד"ר ולד אני רוצה להבין בבקשה אם יש הפרש בין שתי תוצאות שונות לגמרי בבדיקת lp לילד בן 6 בבדיקה הראשונה היה 26.5 ובבדיקה השניה 12 והתקופה בין שתי הבדיקות היתה 3 חודשים זה טבעי? אם לא מה אנחנו אמורים לעשות כדי שנעזור לו צריך לציין שיש לו התרחבות קלה עד בינונית בחדרי מוח והוא כל הזמן יש לו כאבי ראש תודה רבה לך
לקריאה נוספת והעמקה
לסוזן אין לי נתונים המאפשרים התייחסות: לחץ 26 =גבוה מהתקין. לחץ 12 =לחץ תקין. האם יש בדיקות עדכניות של קרקעיות העיניים? יש לבדוק את הילד,לעיין בהדמייה,להשוותה להדמיות קודמות,לדעת איזה דלף יש עתה,מה לחץ נקוז הפתיחה שלו ועוד...
ד"ר ולד אוריאל