תסמונת ארנולד קיארי ואינטלגנציה
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, במסגרת עבודתי ערכתי אבחון לאישה שאובחנה עם תסמונת ארנולד קיארי. האם יש קשר בין תסמונת זו לרמת אינטליגנציה גבולית? האם יש מגבלות תעסוקתיות לאנשים הסובלים מהתסמונת, או שזה ספציפי לכל אדם? אודה על תשובתכם.
לאיילה ערב טוב 1.לא ברור מפנייתך האם מדובר על ARNOLD-CHIARI סוג1 או סוג-2:? יש הבדל באשר לשאלתך. 2.אין בהכרח מגבלה תעסוקתית לסובלים מהתסמונת ויש להתייחס ספציפית בברכה
איילה יקרה אני אם לילדה בת 17 שאובחנה בגיל 4 כסובלת ממחלה זו,עליי לציין שבסוג 1.לצערי הנני עדות חיה שאכן לביתי יש אינטיליגנציה גבולית וההשלכות הן רבות.מקווה שעזרתי לך!
ד"ר ולד אוריאל