EEG
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בעשר שנים האחרונות איבדתי את ההכרה בערך פעם בשנה פעמיים אנשים ראו אותי ואמרו שהיו תנועות לא רצוניות של הידיים והרגליים והרופא אמר לי שיש אנשים שמתעלפים ולא צריך להתרגש מזה. בפעם האחרונה שברתי את הרגל והגעתי לבית חולים ושם הפנו אותי לכמה בדיקות. בניהם בדיקת EEG בערנות. התרשים היה חורג ולכן הנירולוג ביקש שאני אעשה EEG בשינה. השאלה אם יכול להיות מצב שאחרי EEG חורג יכול להיות EEG בשינה תקין?
לשרה ערב טוב סביר שהתרשים בשינה יחרוג אף הוא מהתקין. התרשים המתמשך לאורך השינה יתן מידע אמין ומדוייק יותר לאפייון ההפרעה בפעילות החשמלית המוחית ויכווין סוג הטפול התואם, כפי שישתמע. בברכה