הידרוציפולוס
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום,אני כיום בת 18.9 אני סובלת מהידרוציפולוס מגיל 16,עברתי שני ניתוחים לפינוי החדרים,אחרי בדיקת MRI הראה שאין שינוי,והרופאים מציעים ללכת על שאנט.אני נגד הניתוח.הכאבי ראש לא כל יום,אך לעיתים קרובות,אני סובלת מעייפות אחרי כל דבר שנעשה.מה מומלץ לעשות במקרה זה?
בקר טוב תודנ על פנייתך. יש צורך לקבל ממך מפרט מלא של תלונותיך בעבר וכיום,לבדקך,לעיין בכל ההדמיות לפני ואחרי 2 הפעולות הניתוחיות ולייעץ בהתאם. אין כאן אופציה לדיון וירטואלי. ניתן לתאם פגישת ייעוץ 0542-291046 ,או-0544-80-41-29 . בברכה דר א. ולד,נוירוכירורג
ד"ר ולד אוריאל