בחירת רופא
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. בבדיקות ct שנערכו לי נמצא בלט דיסק בגב ושני בלטי דיסק בצואר ,ישנם כאבים בשכמות במקרינים לידיים והרדמות האצבעות .הרגליים נרדמות וכואבות בתנוחות מסויימות.ברצוני לציין שפניתי בתלונה על כאבים לפני כ3.5 חודשים, מס ימים לאחר אורטוסקופיה להסרת הסתיידות בכתף.אני בן 45,עד לפני הניתוח עבדתי במחסן שיווק כמלקט סחורה .שאלתי היא ,מה ההבדל בין נוירוכירורג למומחה עמוד שדרה ? לאיזה רופא עלי לפנות ? הזמנתי תור לרופא מומחה עמוד שדרה ,התור עדיין רחוק ואני רוצה לודא שאיני מחכה לשוא.תודה
לשמעון שלום כאשר יש בעיית דיסק צווארי וגבי,עפ"י תלונותיך יש לטפל בתחילה בבעייה הצוארית. נוירוכירורג עוסק בנתוחי מח וחוט שדרה. מומחה עמוד שדרה עוסק במחלות עמוד השדרה. ניתן לפנות גם למומחה עמוד שדרה וגם לנוירוכירורג:שתי ההתמחויות עוסקות בבעייה ובטפול בה. בברכה