חוות דעת של נוירוכירורג עבור משרד התעבורה
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אמי, בת 66, ולפני 7 שנים התגלו גידולים בראשה (תוצאה של טיפולי גזזת בילדות) והיא נותחה ע"י פרופסור אומנסקי להסרת אחד מהגידולים. הגידול השני טופל באמצעות רדיותרפיה בבי"ח תל השומר והיא נמצאת במעקב. לאחרונה - היא קיבלה מכתב ממשרד התעבורה שעליה להגיע למכון לבטיחות בתעבורה על מנת שיבדקו אם היא כשירה לנהיגה. היא הגיעה לבדיקות ברחוב הארבעה והם ביקשו שתשלח אליהם גם חוות דעת עדכנית מאת נוירוכירורג. כשפנתה לנוירולוגית שלה אמרה לה האחרונה שאין זה מתפקידה למלא טופס זה. בינתיים - בלי כל קשר - התגלה בגופה סרטן שד והיא עברה ניתוח והחלה כימותרפיה. כל נושא הרשיון נדחה והשבוע היא קיבלה הוראה שרשיונה מעוכב עד לסיום הבירור הרפואי. שאלתי היא - אל מי עליה לפנות על מנת לקבל חוות דעת מתאימה? האם אל אומנסקי שניתח אותה לפני מספר שנים כה רב או שהיא יכולה לגשת באופן פרטי אל כל נוירוכירורג ? במידה ויכולה באופן פרטי - מה עליה להביא לפגישה? מסמכי סיכום ניתוח ומעקבים יספיקו או שצריך משהו מיוחד לפני הפגישה? תודה מראש על התיחסותכם האדיבה
למיכל ערב טוב תודה על פנייתך הבהירה. נדרשים אכן מסמכי האשפוז הנתוחי.בנוסף להם יש להצטייד בהדמייה עדכנית עי MRI מח,לבדוק את אימך ולציידה בתעודה בתואם למצבה המוחי עתה. ניתן לפנות לכל נוירוכירורג מומחה. בברכה