NF1
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דר אני קעבלתי תיפול לפני 13 חודשים רדיוכירוגיה ולפני 5 ימים אופנתי ל בדיקת של MRI מוח ואיזור הינוס קברנוזי הים חומר ניגוד פינוח הארכת זמני הרפיה בספלניום של הקורפוס קלוסום וליד האטריה של החדרים הלטרלים מלאות גושית עם צביעה בקדמת הסינוס הקברנוזי משמאליההדמיה נהסטה בהדסה בפינוח של פרופ גמרי דר השאל שלי היה הך זה שהגוש לא הישתנה ומה זה הרפיה בספלניום של הקלוסום וליד האטריה של החדרים הלטרלים תודה דר
דר סליחה על השאל הים המפנח בודק את קול הדמיה או רק המקו שתופל הרי זה מאות צילומים הים יתחן שיש מקום לטאות תודה דר