התעלפויות חוזרות
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בחורה בת 23 שסובלת מגיל 4 מהתעלפויות .ההתעלפות מתרחשת כל כמה שבועות פחות או יותר ,עשיתי את כל הבדיקות האפשריות EEG תקין tilt test פעמיים אחד תקין ובשני התעלפתי כמו כן ביצעתי הולטר שיצא תקין, מעולם לא הייתי מטופלת בכדורים הייתי אצל כל המומחים האפשרים ללא מענה ... התשובה שלהם היתה שאני שסובלת מהתעלפות משכיבה לעמידה למרות שזה לאו דוקא נכון הרבה פעמיים זה קורה בלי שום התרעה לפני..הרופא מטפל שלי רוצה שאנ ינסה תרופה בשם GUTRON על פי מה שידוע לי זה נועד לטיפול בהתעלפויות משכיבה לעמידה האם זה יהיה נכון לקחת תרופה זו בהתחשב בגילי והשפעות התרופה ובעוד שאין אבחנה ברורה...
בקר טוב יסמין. תודה על פנייתך הפורום עוסק בניתוחי מח ובקשור אליהם. האם בוצע בירור מלא של המערכת הוסטיבולרית(E.N.G ,מבחנים קלורים, BERA )?