כאבים עזים בגב תחתון
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מזה מספר שנים אני סובלת מכאבים עזים בגב תחתון, הגורמים לשיתוק מוחלט (אי יכולת לזוז), טופלתי בכדורים, משחות, זריקות, פיזוטרפיה ועוד. עשיתי CT גב, וצילומים אין ספור, ממצא פריצת דיסק ? כיצד ניתן לבדוק זאת יותר לעומק ? אודה על התיחסותכם המהירה למכתבי זה רותי
לרותי יש פער בין חומרת תלונתך לבין ממצאי ההדמייה. יש לקבל ממך ספור מחלה מלא,לבדוק אותך,לעיין בהדמיית ה-CT שהוזכרה בפנייתך ולאורם לנתב המשך-השלמת בירור מאבחן. יש יותר מאפשרות אבחנתית אחת במצב זה בברכה ד"ר.א. ולד,נוירוכירורג-0542-29-10-46
ד"ר ולד אוריאל